fredag 26. november 2010

Takk for gaven.


Tusen takk til mamma, pappa og søsteren min for at jeg i 30-års gave fikk denne herlige jakka. (Har samme som på bildet, bare i fargen light blue)
I dag viste graderstokken minus 23,7! Og likevel må livet gå sin gang, med barnehage, innkjøp osv. Da setter jeg virkelig pris på at jeg ikke venta for å se om den kom på salg i romjula eller i januar, men heller ønska meg den til bursdagen. Den er så varm og god, men likevel fin og passer til det meste. Den er av dun men ikke så "boblete" som slike jakker kan være også er den passe lang slik at rompa også holder seg varm :)


Det var mye snakk om en jakke men det er herlig å ikke fryse! Link til jakka her.


God helg, A.

3 kommentarer:

  1. hei...og takk for kommentar:) det må ha skjedd en feil!!! bloggen min er åpen for alle...og du er så klart hjertelig velkommen;)))
    klem tara

    SvarSlett
  2. Å, den var kjempefin! Gleder meg til neste år når jeg kan investere i en ordentlig vinterjakke. Har jo vært gravid to vintere på rad, så blir liksom bare h&m jakker jeg gidder å investere i.

    SvarSlett