tirsdag 23. november 2010

Julegavetips.

Jeg "vindushopper" en del for tiden, på jakt etter den perfekte julegaven. Og jeg syns det er vanskelig å finne 30 julegaver som passer perfekt til hver enkelt person. Det kan være jeg legger for mye i det, det er jo bare èn gave i mengden, men det er nå engang slik jeg er laget. Jeg tenker og vurderer, sammenligner og studerer. Riktig ting til riktig pris til riktig person, det er ikke enkelt. 
På min vei finner jeg massevis av fine ting som hadde gjort fine gaver til fine personer men jeg kan ikke kjøpe alt til alle. Men jeg vil veldig gjerne dele disse funnene på bloggen. 


Det første tipset jeg vil dele er dette kjempefine smykketreet fra Boligfryd, pris 98,-.


More to come, A.

2 kommentarer:

  1. Å, så kjekt med litt tips tips!
    Derfor jeg har startet med gavene tidlig, for jeg hater å sitte igjen i desember og bare kjøpe for å kjøpe. Nå har jeg liksom gaver jeg tror folk vil like :)

    SvarSlett
  2. Enig med deg :O)
    Jeg har som mål å være ferdig til 1.desember...vi får se hvordan det går..

    SvarSlett