torsdag 30. september 2010

Jeg har det på tunga...


Det er vanskelig. Vanskelig å sette ord på hva jeg er ute etter, og enda verre å finne eksempler på det slik at mannen også skal skjønne det. Jeg snakker om hvordan huset skal se ut, hvilken stil jeg er ute etter. Har det liksom på tunga, og i hodet, kan se det for meg, nesten. Men jeg får det ikke ut eller ned på papiret for den saks skyld.
Jeg vil ha landlig, romantisk, country, innslag av moderne, følelsen av varmt og koselig og komfortabelt, hvitt, enkelt, luftig...innslag av natur og hytteaktig?!
Ser for meg litt home & cottage mixa med en hvit landlig stil.
Og når jeg leser dette så skjønner jeg jo at mannen ikke helt klarer å se det bildet jeg prøver å male..

A. 


1 kommentar:

  1. Hehe, skjønner akkurat hva du mener. De skjønner jo ingenting, stakkars. Jeg har bare gjort det jeg vil og så stopper jeg hvis han er helt uenig, hehe :)

    SvarSlett