lørdag 19. november 2011

Cakepops gjort enkelt.





Kort fortalt lager du din favoritt langpannekake, helst en dag eller to i forveien. 
Så smuldrer du denne opp og rører i glasur. Og når jeg sier glasur, så mener jeg den glasuren som du vanligvis ville hatt på langpannekaka di.
Av denne blandingen ruller du små kuler som du stikker på pinner og legger i fryseren. Etter minst en time tar du disse ut, dypper dem i smeltet sjokolade og strør ønsket kakepynt over. Jeg tok en og en pinne ut av fryseren, det funket fint for da stivnet sjokoladen fort 
Cakepopsene bør oppbevares kaldt til de skal spises.


A.

1 kommentar:

  1. Mmm, dette så godt ut. Litt farlig akkurat nå, for jeg har kjøleskapet fullt av kaker etter selskapet i helga og nå fikk jeg lyst på noe søtt;-)

    God natt, og fin tirsdag til deg.
    Klemღ

    SvarSlett