lørdag 1. oktober 2011

Lynet Mcqueen-kake....



Jeg lærte noe om meg selv da jeg lekende lett disket opp med denne Lynet Mcqueen-kaken til treåringens bursdag. Jeg lærte at så visst trenger jeg ikke å øve ved å lage samme kake flere ganger før "premieren". Her var det full klaff på første forsøk!
Alle skjønte jo at dette var selveste Lynet. Bare i en litt bleikere versjon. Høstinfluensa kan vi vel kalle det....
(Å få til rød sukkerpasta viser seg å ikke være så enkelt.)


Dette er altså en langpannesjokoladekake lagd i Lynet Mcqueen-form. Trukket med sjokoladeglasur og dekt med sukkerpasta. Og pyntet med spiselig farge.


A.

2 kommentarer:

  1. Lynet med høstinfluensa - hihi, hos meg hadde han nok sett mer sjøsjuk ut;-) Må si jeg er imponert, og kaka var flott!

    Det skal lages kaker i høst hos oss også (2 av typen bursdagskake) så jeg får rulle opp ermene. Kake blir det nok hos oss også, men ikke av denne typen;-)

    Fin lørdagskveld til deg og fortsatt god helg,
    klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  2. Hehe...tror nok jeg har litt igjen før jeg kan måle meg med kakebloggerne..Men men...gøy å prøve noe nytt!

    SvarSlett